7. december 2012

Første indlæg

Jeg har været syg de sidste par dage, og derfor har jeg ikke haft så meget at lave. Men nu har jeg altså fået lavet min blog, som jeg har tænkt på at få lavet i lang tid. Jeg vil ikke opdatere den så ofte op til, og jeg vil ikke skrive om den nyeste mode, eller hvad man nu gør. Nej, jeg vil mere bruge den som en slags "dagbog" for mit år i USA, som jeg rejser til, til sommer, og forberedelserne til. Både til gavn for venner, familie, nysgerrige sjæle, og mig selv. Så jeg kan sætte mig ned og komme af med mine tanker om, hvad der lige sker omkring dette projekt om min rejse, og så jeg også kan se tilbage på det hele en gang ude i fremtiden. Det er højest sandsynligt set før - men velkommen til min blog, og jeg håber i vil følge med :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar