21. februar 2013

Et godt år? Ih ja!


Jeg fandt et sjovt skema på en gammel udvekslingsblog (her), og snuppede det lige, og udfyldte det. Bare for sjov skyld.

Hvor skal du på udveksling?
Wisconsin, USA.

Hvilken organisation rejser du med?
Jeg rejser med EF Education First.

I hvilken stat vil du helst tilbringe dit udvekslings år?
Jeg har altid haft den opfattelse at EF gjorde et godt arbejde med at finde en familie, og da familien i mine øjne er vigtigst, ville jeg ikke gå ind og prioritere, da hvis nu jeg valgte de vestlige stater og den perfekte familie for mig boede i Wisconsin (som det ser ud til, at den gør), så ville jeg ende med den forkerte familie. Derfor har jeg altid været ligeglad med hvor jeg ender, bare det er i et godt hjem med søde mennesker.

Har du fået værtsfamilie?
Ja. Monica på 39, Rick på 42 og Brayden på næsten 15 som bor i Wonewoc, Wisconsin. Familien består også af Kristin på 21 og Kelly på 20, som begge går på college i Madison og bor med sin kæreste og Kelly, sin forlovede.

Har du lavet stats/religions valg.
Nej, igen så ville jeg ikke bare udelukke muligheden for andre stater, men andre familier. 

Skal du på noget forberedelsestur?
Ja, jeg skal på Lauguage and Culture Camp i 2 uger inden jeg tager videre til min familie.

Hvad glæder du dig mest til?
Lige så snart jeg står næsetip for næsetip for familien! Nu har jeg de seneste par dage skrevet med Monica, og så er det bare svært at forestille sig at der er så lang tid til (selvom der "kun" er 5 måneder ca.) at jeg skal der over! Ville ønske jeg kunne tage der over med det samme!
Glæder mig derimod også til de 2 første uger. Har fået fortalt at det bliver de 2 bedste uger af ens liv, og man finder flere venner for livet!

Kunne du tænke dig at prøve en ny sport?
Jeg regner med at tage track and field, men det er først til foråret. Så jeg kunne også godt finde på at vælge volleyball inden, hvis det er muligt. Også selvom jeg stinker af h...... til det! Ellers softball, for at prøve noget helt nyt. Det ville nok være meget sjovt selvom jeg nok ikke er specielt god til det, haha..

Hvad tror du at du kommer til at savne mest?
Mine venner, min familie, dansk valuta og Gajol lakrids.

Tror du det bliver et godt år?
OM jeg tror det bliver et godt år!! Det bliver et år med glæde, med tårer, med hårde tider, med glade dage (gerne tusinde rigtig mange), og ikke mindst gode venner og en dejlig familie.

2 kommentarer:

  1. Håber du få det feeeeedt og dejlig i Wisconsin!

    SvarSlet
  2. Håber jeg for alt i verden også! Taaak Mays <3

    SvarSlet