9. marts 2013

Et tillykke, plus et lille sidespring




Nogle billeder jeg tog af min kanin og min kat da jeg var ude og 'gå tur' med min kanin i haven i dag, da min kat pludselig overfaldt ham (venskabeligt). Synes det så så sødt ud, så min far og jeg synes der skulle tages nogen billeder. Fik lige lyst til at dele dem med jer! Det har ikke rigtig noget med udveksling at gøre, i know, men det håber jeg nu også at i overlever at der kommer til at være en sjælden gang i mellem :-) 
Jeg kan sige på udvekslingsfronten at jeg stadig skriver en hel masse med Monica, stort set dagligt over mail. Hun skrev at de i dag skulle ind til Madison (hovedstaden) til Kristin, Alan og Kyllee, for at fejre Kyllee's et års fødselsdag. Tillykke til lille søde Kyllee :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar