15. april 2013

En mindre misforståelse

Det er ikke noget vildt, det er bare med hensyn til nogen af de informationer jeg har fået skrevet i nogen indlæg tidligere omkring skolen. Jeg har forleden dag siddet og læst nogle mails fra Monica igennem, og fandt ud af, at jeg havde misforstået hvor mange elever der gik på Wonewoc-Center School. Jeg havde jo forstået det som at der gik ca. 110 elever, som alle var fordelt fra 0.- 12. klasse. Men nu da jeg læse det endnu en gang kan jeg se at hun egentlig har beskrevet det sådan at; det er en lille skole med ca. 110 elever i high schoolen, men der var klasser helt fra 0.- 12. klasse. Så det vil altså sige at det kun er decideret på high school afdelingen af skolen der kun går 110 elever, men der altså går en del flere hvis man talte de andre klasser med. Så så mikro lille er den nu ikke, som jeg måske har fået den til at lyde som om :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar