29. juli 2013

Camp, volley, Boston

Det er i dag dag 5 på campen, det er min 6. dag i USA. I lørdags havde vi volleyball kamp imod de forskellige high schools på campen, og guess what? Washington Wolves (mit hold) vandt begge kampe! 
Jeg ved ærligt talt ikke hvad det betyder, men vi skal vel spille igen på et eller andet tidspunkt :D 
I går, søndag var så vores Boston tur. Vi skulle allerede have morgenmad klokken 6.00 for at være ved busserne 6.45. Busturen til Boston tager ca. 3 timer (dødsens). Det var en rigtig god tur! Jeg fik ikke rigtig købt noget, udover noget mad, for jeg var bange for at hvis jeg shoppede for meget ville jeg skulle betale for overvægt i lufthavnen.. 
(Billedespam, vær glad for at jeg har lavet collager så i ikke skulle scrolle 100 mil for at kunne se alle billederne!)
Byen er flot, og vi gik hele vejen på vores egne små stakkels fødder. Vi ville have taget en trolley, men vi synes det var for dyrt. Jeg ville have beskrevet min Boston dag meget mere detaljeret hvis ikke det var fordi jeg skulle til time om 20 minutter! Så ses Danmark!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar