30. juli 2013

Go Vermont Lake Monsters!

"a monster was born"

Søde Ida, som skal til South Dakota (blog her )
EF returnees til konkurrence, lol
Champ, the lake monster!
Jeg har været til min første baseball kamp NOGENSINDE!! Det var i Vermont, og var Lake Monsters mod......... nogen andre........... Vi havde rigtigt fået besked på at være forsigtige hvis nu der kom en baseball ud i publikum, fordi de slår hårdt, men hvis man fanger en er det ens egen. Der kom en baseball 50 cm væk fra mig, OG JEG FANGEDE DEN IKKE?!?!?!?!?? Damn it... Men det var en sjov kamp! Jeg forstår nogenlunde spillet nu, det minder lidt om det danske rundbold. Lake Monsters vandt, og jeg hørte en fugl synge om at det var deres første vundne kamp i 15 år!! I hvert fald den eneste de har vundet imens EF har været her :-)
Her under tilføjer jeg også lige "Take me out to the ball game" som er en sang vi brugte noget tid på at lære i løbet af dagen, og man synger den så på en tidspunkt i løbet af baseball kampen. I stedet for hometeam sang vi så bare Monsters! Sangen sidder fast i min hjerne !!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar