25. juli 2013

USA!!!

Jeg er på ferie.......... Det er den følelse min krop indenholder lige nu.. Jeg har været i USA i over halvandet døgn nu, og jeg føler stadig ikke jeg er taget hjemmefra. Jeg føler jeg er på ferie, på kort visit. Men det er jeg bestemt ikke, jeg er på det smukkeste universitet i Norwich, Vermont, omringet af de rareste mennesker! 
Mit værelse. Jeg sover i øverste køjeseng, wuhuuu ;-)
Den FLOTTESTE udsigt torsdag morgen, ud af vores vindue!!!
Lidt billeder af det smukke Norwich University!
Jeg tog afsted onsdag morgen klokken 7.50 fra DK, efter en trist afsked (på gensyn) med mine forældre, søster og farmor. Tre timer efter, ca., var jeg i Island, hvor efter jeg tog flyet videre til Boston, hvor der kom 4 forskellige busser og tog os til campen. Vi var 52 danskere mener jeg, plus en masse svenskere der var med fra Island. Busturen tog omkring 3 timer, men føltes som 6 timer...... Vi var på campen ved 17 tiden, så vi nåede LIGE at få mad der ved 17.30 tiden.... YES!!!!! første rigtige mad i 20 timer.... 
Min søster og jeg i lufthavnen inden den store på gensyns-afsked <3
Jeg vil ikke lave det her indlæg mile-langt, så jeg vælger at stoppe det her! Hav det godt derude i cyberspace, ses!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar