21. august 2013

Av min arm...

Jeg har nu været igennem min 3. dag med volleyball træning - stadig 4 timer af gangen. I dag mødtes vi klokken 7.30-11.30, for at forhindre at det skulle være så varmt (det er 85+ grader Farenheit om dagen og starten af næste uge siger de 92.......). Mine arme og hænder er helt fyldte med blå mærker, og hævede, og jeg kan knapt nok sætte mig ned. Hvis i aldrig har prøvet at spille volleyball før kan jeg forklare jer at hvis man ikke ved hvordan man skal ramme bolden rigtigt, så ender man med hænder og arme som jeg har nu, og det er ikke sjovt! Og min ømhed kan jeg kun takke min generelle dovenskab de sidste 3 måneder. Det er et hårdt kickstart at træne 4 timer ligeud uden pauser, når man ikke rigtig har været igang i 2-3 måneder! 
Vi har allerede en scrimmage (form for træningskamp) på mandag, jeg skal dog ikke spille - fordi jeg er på C-Quad (3. holdet......ud af 3). Og så har vi en kamp allerede tirsdag, hvor jeg skal spille. Det er ret nervepirrende.. 

2 kommentarer: