26. august 2013

Football, football, football..

Godt, så football season er igang! Vi havde vores første kamp i lørdags, på udebane! Det gik ikke så godt, men det er okay. Jeg forstod ikke det hele af spillet, men det var nu meget sjovt at se alligevel! 
 Og søndag var tog vi hjem til Kristin, da hun holdte en fejring af babyen der kommer i oktober. Det var rigtig hyggeligt. Senere havde Jake (Kelly's forlovede, og ham i ser i nummer 6) så sin sidste football game. Den skulle vi selvfølgelig hen og se! De vandt er jeg rimelig sikker på, da den stod 30-0 til dem da vi gik og der var 12 minutter tilbage, og de andre var ærligt talt ikke specielt gode. Denne gang forstod jeg spillet, fordi Jake og Rick begge havde forklaret mig det hen af dagen og Rick forklarede mig det i løbet af spillet! Jake og Kelly har også deres lille baby på vej til oktober!
Igår havde Monica sit orientation meeting for hendes IEC gruppe + mig. Fra venstre på gruppebilledet ser i: Moa fra Sverige, Cindy fra Taiwan, mig, Janina fra Tyskland, Elisa fra Tyskland og Tsusika fra Japan. Jeg kendte allerede Moa, Cindy, Janina og Elisa, men Tsuki blev sat af hos os 2 timer før de andre da hendes værtsfamilie ikke kunne deltage, så det gav mig en mulighed for at lære hende bedre at kende. Rigtig søde piger allesammen :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar