8. august 2013

Første indtryk af Wisconsin


Jeg elsker allerede Wisconsin! Her er fredeligt og roligt (bortset fra vores nabo's hunde som gør konstant...). Jeg bor i en lille by, som hedder Wonewoc. Alle kender alle, hvilket er rigtig hyggeligt. Jeg skal gå på en skole med alle klassetrin fra 0. til 12. I high schoolen er der der kun 100 elever, hvor 6 af dem (inkusive mig) er udvekslingsstudenter. Jeg har forleden været oppe på skolen og få lavet mig skema, som ser sådan ud: 
1. semester: 
1. time - US History
2. time - Integrated math I
3. time - English/lang arts 
4. time - Phy ed (ligesom idræt)
5. time - Ceramics/Pottery
6. time - Psychology
7. time - Year Book
8. time - Study hall

2. semester:
1. time - US History
2. time - Integrated Math I
3. time - English/lang arts
4. time - Drawing
5. time - Year book
6. time - Digital Photography
7. time - Food Product Processing
8. time - Study hall

Her hvor jeg bor skal man køre langt for at komme nogen steder, for foreksempel at købe ind i walmart. Det er en times kørsel ind til en by, og på vejen ser man: Mange store gårde, mange køer, store sten (ligner små bjerge), SMÅ byer, og meget ingenting... Og her er meget lækkert ost :-) 
Imorgen skal vi til fish-fry hos de amish (her er også mange amish), hvor vi kommer og kan spise en masse fish fry og is og sådan som de selv har lavet! Det glæder jeg mig til!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar