12. oktober 2013

Chicago!

Sidste weekend var jeg i Chicago - hvilket var en spændende og sjov oplevelse! Fredag efter Monica fik fri fra arbejde ca., tog vi afsted, og vi var så på hotellet omkring 4 timer efter.
Lørdag skulle vi tage toget fra lufthavnen ind til Chicago by, som tog omkring en time. Første stop i Chicago var Millenium Park. Der skete det sjoveste på vej derhen! Jeg mødte en herhjemme fra, som også er EF-udvekslingsstudent! Sandra var tilfældigvis også i Chicago! Vi mødte også hinanden i Millenium Park hvor vi så fik snakket lidt og taget et billede. Det var simpelthen så tilfældigt!
Cindy og jeg 
Mig, Monica og Cindy i spejlbilledet af "The Bean"
Danske Sandra og jeg
Cindy og jeg foran "The Bean"
Jeg gik sammen med Monica og Cindy, da Cindy og jeg var de eneste der ville på museum. Så efter Millenium Park gik turen til Field Museum, som er et National Museum med de gamle dinosaurer, f.eks. hvis i har hørt om T-rexen Sue, så er den udstillet der. De har også mange andre spændende ting. 
Vi tilbragte en del timer der inden vi tog videre til Willis Tower som var næste stop. 
The Field Museum
Cindy :-D
Danmaaaaark :-D
Cindy
Vi sad så og ventede i Willis Tower (det har heddet Sears Tower) i en times tid før alle var der, og skulle så til at gå op, hvor de der arbejde der sagde at der var intet at se oppe i toppen hvor vi ville op. På grund af det dårlige vejr var der ikke andet end skyer og tåge at se, så vi besluttede os for ikke at tage der os, og splittede så gruppen op i 2; jeg var i shoppe-gruppen. Så vi tog ud og power-shoppede en times tid inden vi skulle spise. Jeg fik købt to sweatshirts, så det var ikke helt uden nytte! 
Derefter skulle vi alle mødes på Hard Rock Café, bare for at kigge i gift shoppen, hvilket jeg var ret skuffet over. Jeg troede det ville være større. Så spiste vi så, og dernæst gik turen mod hotellet. Vi var på hotellet igen ved 21-22 tiden. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar