3. oktober 2013

Cranberry fest

Søndag morgen tog bussen til Warrens, hvor der blev holdt dette års cranberry-fest. Monica, Anita (Janina's v-mor), Cindy, Janina og jeg var alle i 'en bil, og efter en god times tid var vi ankommet.
Cranberry-fest, aka. cran-fest er egentlig bare denne lille by, Warrens, som nærmest bliver ommøbleret til et kæmpe shopping marked, lidt ligesom noget du ser i syd europa. Der bliver solgt alt muligt forkelligt, lige fra loppemarked ting, til billige tingel-tangel. Tøj, legetøj, mad, drikkevarer, smykker, tasker, alt hvad hjertet begærer!
Jeg havde det rigtig sjovt - jeg købte stortset ingenting, men hey, jeg spiste kebab! For første gang i 3 måneder spiste jeg en kebab! Det var dog ikke lige så godt som hjemme i DK på det gode gamle pizzariaer. Det var lidt som et piza-brød og uden salat, ufattelig mange tomater og løg og dressing.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar