2. oktober 2013

Dance

Til homecoming følger også en dance....... Det var lørdag aften. Inden homecoming dance mødes en flok normalt og tager ud og spiser, og laver et eller andet sammen. Jeg havde aftalt med Janina, Johanna og Linette at vi tog til Reedsburg som er en by i nærheden (25 min væk) og spiste på deres italienske restaurent. Janinas v-forældre, og mine tog også med og fik et bord for sig selv og spiste. Det var tydeligt at se at det var homecoming, da halvdelen af gæsterne var teenagere der var fint klædt i kjole eller skjorter. 
Ved siden af mig, Linette overfor mig, Janina, ved siden af Janina, Johanna
Efter vi havde spist var der stadig 2 timer til dancen, så efter vi havde taget billeder besluttede vi os for at tage ud og bowle. Det var meget sjovt, selvom jeg er utrolig dårligt, og gulvet var uhyrligt glat! Efter det, var det asti-afsted til dancen. Vi ankom ca. 20.30, og så var der grand march klokken 21.00. Grand march er hvor de kroner king&queen og annoncerer homecoming court. Da vi allerede vidste hvem der var hvem, så var det ikke helt så spændende, men det er stadig sjovt at se hvor meget de går op i sådanne ting her over!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar