13. oktober 2013

Hvordan går det egentlig?

Til jer der er interesserede i svaret på dette spørgsmål kan jeg med glæde svare:
Jeg har det fantastisk! Min værtsfamilie er skøn, de er gode til at muntre mig op, og jeg føler mig mere og mere som én af dem. I skolen går det også meget bedre. Jeg har haft nogen problemer i min engelsk klasse, på grund af det meste vi laver er vocabulary, og da jeg i forvejen har svært ved at oversætte ordene, er det ikke ligefrem nemt for mig at huske ordenes betydning. Det har intet med udtale eller det at gøre, det er KUN skriftligt. Vi har nu været igennem 4. unit - det skal siges at vi har et unit for som lektie til hver torsdag, og en test for det unit hver fredag - 4. unit prøvede jeg en anden metode for at læse op til testen. Og det virkede! Jeg havde et F overordnet i engelsk, pga. alle de tests, men denne gang fik jeg B i min test. Min lærer er heldigvis rigtig god til at hjælpe os udvekslingsstudenter på vej, så vi ikke har et F stående i vores karakterer, da vi egentlig skulle have mindst C i alt.
Men det går op af, mit F er væk, så jeg ser fremskridt.
Jeg har nu kun 3 volleyball kampe og én træning tilbage før volleyball sæson er ovre. Det er underligt at tænke på! Så går der knapt en måneds tid før basketball begynder. Det skal nok blive spændende....

Igår var vi på en farm art tour rundt omkring en hel county. Vi kørte egentlig bare rundt på ruten, og så var der forskellige stoppesteder hvor farm-folk have noget art-halløj. Det tog omkring 2 en halv time at køre hele ruten. Det var ret sjovt. Vi endte med at køre ind til en flok mennesker ved et klaver fordi der stod 'perfomance' så vi troede nogen ville spille på klaver. Det endte så med at de læste replikker op fra Hamlet og andre af de Romeo og Julie agtige ting. Det var uhøfligt bare at gå, så vi blev selvom det ikke var så spændende. Det tog en god halv time..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar