16. november 2013

What have I been up to?

Jeg har ikke fået opdateret min blog i noget tid, og det er ikke engang fordi jeg har en undskyldning for det udover at jeg ikke har haft overskud til det. Jeg er ikke begyndt på basketball endnu, så jeg laver slet ingenting efter skole når jeg får fri. Det er nu stadig rart med denne afslapnings overgang, det giver mig lidt tid til at overskue det hele, selvom jeg godt nogengange kunne ønske at der kunne ske noget mere - så jeg glæder mig til basketball starter!
De sidste par uger har vi haft utrolig meget familietid sammen, hvilket selvfølgelig også er rigtig rart! Min værtsmor er godt nok startet på nattevagt på grund af nogen konflikter med hendes arbejde, så sommetider ser jeg hende ikke før klokken 17 fordi hun ikke vågner før der.

Lacey er halv kat!!

Vi har fået en del tid til at gå med puslespil!
Lacey og Lillie nyder min seng...
Endnu et puslespil.... 2000 stykker!
Jeg vil gøre mit absolut bedste for at få opdateret noget oftere, men kan ikke love noget :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar