17. januar 2014

Basketball og snefri

2 ting, som har fyldt meget i Wonewoc's og dermed min hverdag de seneste uger. Basketball fordi jeg spiller på skolens Junior Varsity hold - har indtil videre kun spillet i 2 af vores 5-6 kampe, men antallet af kampe vil jeg dog komme mere ind på.
Vi havde de utroligt kolde dage med ned til -43 grader, og så var der en dag hvor det havde varmet op helt op til 5 grader (hættetrøje vejr, juhuu!) og dagen efter begynder det at regne og fryse igen, så vejene bliver utrolig glatte. 3 kampe har vi fået aflyst på grund af vejret. I dag havde JV vores første kamp siden engang i december. Varsity havde en kamp sidste uge, dog.
Jeg føler mig mere og mere sikker ved at spille basketball. I starten var jeg rædselsslagen ved at blive sat ind i en kamp fordi de tager spillet så særiøst, og hvis man gør noget forkert, ville jeg være bange for at de ville blive sure på mig. Men nu er jeg lidt mere chill omkring det. Og jeg kender en del af deres plays en del bedre, jo mere vi øver dem.
Helt til venstre ses Rick, og så mig, Kylie, Lexie, Dani, Megan, Coach Conley, Johanna & Megan. Dette var vores sidste kamp før i dag i Brokwood, og vi vandt denne kamp.
1, 2, 3, WOLWES!
Warm up

Ingen kommentarer:

Send en kommentar