23. januar 2014

På det seneste har jeg...


Tilbragt tid med min bench-buddy, Cindy. Hverken Cindy eller jeg spiller specielt meget i basketball kampene, så vi har nu valgt at kalde os for bench-buddys, fordi det meste af tiden til kampe bliver brugt på sidelinjen. Personligt har jeg det fint med det, da jeg ikke ved hvad jeg laver når jeg endelig kommer ud på banen, og det stresser mig altid ud, haha. Jeg nyder altid basketball træningerne, men af én eller anden grund bliver jeg altid utrolig nervøs til kampene. 


Taget en hel masse billeder af drengenes basketball kampe, til dette års yearbook. Boys basketball er min side i yearbook, så det er mig der står for layout og billeder og hele molletjavsen. Jeg synes det er meget sjovt fordi jeg elsker at tage billeder, og med yearbook har jeg en god undskyldning for at lufte mit kamera engang imellem. 


Stået i concessions for volleyball. Det gjorde jeg til den sidste drenge basketball kamp. Cindy og jeg tog 2nd half af varsity kampen fordi ingen andre havde skrevet sig op for der, og fandt ud af at det er fordi man skal vaske op og rydde op når man er færdig. Derudover fik vi lov til at spiser rester af popcorn og pizza, så vi blev hurtigt enige om at en anden gang ville vi hellere end gerne være frivillige til 2nd half! 

Jeg har selvfølgelig lavet andre ting end disse, men jeg må indrømme at jeg er utrolig dårlig til at få taget billeder af mine hændelser når noget sjovt sker. 
Et eksempel på noget stort der er sket lige her for tiden er;

1. semester er slut. Jeg har en fridag i dag pga. det, så imorgen starter 2. semester, og dermed 2. halvdel af skoleåret. Allerede! Jeg kan nu med glæde lys i mine øjne smide mit psykologi hæfte ud og sige at jeg er færdig med det! I stedet for det skal jeg have madlavning. 

Udover det skal jeg til at søge ind til mit gymnasie i Danmark nu. Jeg fik en mail fra min UU-vejleder forleden dag, som sagde at det var tid til at søge ind. Tiden sniger sig forbi, og lige straks er det mig der får lov til at starte i gymnasiet. Jeg vil ikke hjem endnu. Det føltes lige lovlig tidligt at jeg skulle søge på gymnasiet, men det er jo selvfølgelig allerede januar. 

Monica tog til New Orleans i dag. Hun tog hjem til Kelly og Jake i går. Hun kommer hjem igen på mandag. Hun skal i New Orleans til det nationale møde for EF. Så denne uge er det kun mig, Rick og Brayden i huset. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar