12. marts 2014

Fysisk lidelse gir' pote

Det er ikke underdrivelse. Jeg startede endelig til track and field, hvilket er - mere eller mindre - det amerikanske svar på atletik. Jeg er utrolig glad for at jeg er startet, da det er meget socialt, og alle er meget søde og rare og snaksagelige. Jeg vil dog også indrømme at det er det mest fysisk udfordrende jeg har tilmeldt mig til. Man ville nok tro det bare er at løbe rundt en hel masse - men det er det helt bestemt ikke. Lige i øjeblikket er vi indenfor pga. der stadig er is og sne på de stier vi vil løbe på når det bliver varmere, og det er desuden stadig minus grader udenfor (så det betyder ingen snak om hvor fantastisk vejret er i Danmark er tilladt, haha!). Så indtil nu løber vi "laps" rundt på skolen. 6 laps er 1 mil. Vi løber ikke bare laps dog, vi løber sådan hvor 1 = gå en lap, jog en lap og spurt en lap. Dem bliver der hurtigt løbet mange af, og jeg hilser bare at siger at man kommer til at hade trapper meget hurtigt! Derudover laver vi også andet træning som f.eks. i fitness rummet hvor vi har en trænings plan... Min pointe er at vi laver en masse! Jeg er helt bombet af energi når jeg endelig kommer hjem, men jeg har dog også en god følelse (bortset fra jeg ikke kan gå ordentlig endnu, fordi hele min krop er øm, haha). Det bliver dog bedre og bedre. Som dagene går løber vi mere og mere, men det bliver også nemmere og nemmere.
Det er i det hele taget rart at have noget at lave herovre efter skole. De få dage jeg ikke har haft noget at lave efter skole, har jeg bare taget direkte hjem efter skole og lavet ingenting. Jeg kunne ikke klare at gøre det i de sidste 3 måneders tid af skolen. Det ville være for kedeligt i længden.
Derudover vil jeg hilse og sige - fordi det er et godt stykke tid siden jeg har fået skrevet et indlæg sidst - at jeg stadig har det super godt. Det går godt både i fritid og i skolen. Forleden dag da jeg skypede med min søster og mine forældre snakkede vi om hvor mange dage der var tilbage inden jeg kommer hjem, og det overrasker mig hver eneste dag når jeg ser hvad dato det er, at det allerede er den dato - at jeg er så meget tættere på at skulle tilbage til Danmark. Jeg vil ikke hjem endnu! Jeg har det så godt her :-)
Jeg er dog også super spændt på til sommer når min søster og jeg rejser her over igen til min værtssøsters bryllup - vi snakker om det herovre utrolig ofte fordi mange af planerne er igang med at blive lagt, og jeg bliver mere og mere spændt hver dag. Vores gown-tingeling for graduation er vist også kommet ind, så vi kan hente den på skolen. Endnu en ting som får det til at virke som om det er så tæt på det hele. Det eneste, der ikke gør er at der stadig er sne og is udenfor, og at track kun lige er startet!
Forleden dag i cooking class kom der nogen millitær mænd ind og snakkede om den mad de spiser, hvilket er dette; MRE - Min var utrolig ulæks. Der var dele i den som var ok, som f.eks. min gatorade og peanutbutter, men ud over det, badr! Haha :)
Sødeste lille Jayden var på besøg sidste weekend fordi både Kelly og Jake skulle arbejde. Jeg elsker at jeg har kunne opleve mine 2 små søde "nevøer's" fødsel og første del af deres år!
Da jeg prøvede min veninde Ellie og ville se hvordan det så ud i min telefon's kamera, photobombed min lærer billedet - haha! Han er så sjov.

1 kommentar:

  1. Dejligt indlæg, endnu en gang!
    Selvom du måske ikke glæder dig til at komme hjem, så kan jeg godt fortælle dig at ALLE herhjemme glæder sig til at du kommer hjem!
    Møs, kys og kram fra din storesøster! (den yngste af dem) :-P

    SvarSlet