22. maj 2014

Track and field

Jeg kommer til at savne track and field så utrolig meget! Det er ved at komme til en ende, da jeg imorgen vil have min sidste træning med holdet. Mandag har vi ikke træning på grund af memorial day, og tirsdag er der så regionals, hvor derefter de 4 bedste i hver event går videre til sectionals, og derefter det samme går videre til state. Jeg har aldrig været placeret som 4., 3., 2., eller 1. i nogen af mine event, så derfor kan jeg med sikkerhed sige at fredag, imorgen, vil være min sidste træning. Det er dog ikke med glæde jeg siger det.
I dag havde vi den traditionelle scavenger hunt, som de laver hvert år. Vi fik nogle hints, og udfra det skulle vi finde ud af hvor vi skulle løbe hen, og så skulle vi tage et billede med os som bevis. Det var steder rundt omkring i hele byen (haha, "byen" wonewoc, mere landsbyen), og også ude af byen, så der blev løbet en del mil! Det var en sjov måde at gøre det på dog. I stedet for bare at løbe frem og tilbage, så løb vi fra sted til sted mod et andet hold, for at tage billeder, og vinde! Vi tabte dog :D Men det var stadig sjovt! Og så fik vi is og jordbær da vi kom tilbage. Også en tradition, vist nok. Det var utrolig varmt, så det var virkelig hårdt dog. 21 grader celcius! Og forleden til vores stævne var det næsten 30 grader. Stor forskel fra i vinters, med deres -40.
Men, som sagt, jeg kommer til at savne det utrolig meget, og alle mine super holdkammerater.

1 af de 3 kirker i byen 
Ved den offentlige pool
Ved biblioteket
Ved banken
The pet store
Wonewoc Veterans Memorial
"The old house" hvilket ligger 800 m (en halv mil) ned af den vej vi normalt træner på.
Skolens klokke
Little Alaska 
Kirkegården
Endnu en kirke

Ingen kommentarer:

Send en kommentar