17. juni 2014

En sidste 'ses' til mange

Den sidste halvanden uge har været hektisk. Meget har været igang, vi har skulle lave mange ting, og selvom jeg har haft sommerferie har det ikke rigtig føltes sådan.
Lad mig starte med sidste onsdag, den 11. juni. Vi skulle ud og spise med vores yearbook klasse som en afslutnings-ting de gør hvert år. Men da jeg vidste at jeg skulle noget hver dag i weekenden, og ikke ville have tid til at pakke, begyndte jeg at pakke min kuffert den dag. Det gjorder mig super forvirret og stresset.
Jeg fandt min kuffert og håndbaggage frem, og åbnede dem på min gulv, og fandt først ud af hvilket tøj jeg ville have med hjem første gang jeg tager hjem, og hvilket jeg kunne lade ligge her for nu. Jeg kom ikke super langt, men da Monica så kom hjem var alt jeg kunne sige til hende "please come and help me". Så sad vi på min værelse i længere tid og prøvede at finde ud af hvordan og hvorledes med mine ting. Der gik det rigtigt op for mig at jeg kun havde en uge tilbage.
Senere mødtes vi så med yearbook klassen. Vi er en lille hyggelig klasse. Vi kørte til Wisconsin Dells, hvor vi så spiste på en restaurant, som hedder Monk's. Der fik jeg selvfølgelig en Philly cheesesteak sandwich. Yum yum! Det vil jeg savne!
Efter vi var færdige med at spise spurgte Mr. Chute, vores lære, os so om vi havde lyst til at tage ud og mini golfe eller noget i den stil. Det var alt sammen betalt for, da en lærer der går på pension i år, Mr. Kirch (min US History lærer i år), havde valgt at give os noget ekstra, fordi vi dedikerede vores yearbook til ham. Så det var som tak for det. Det var super sødt af ham! Så vi tog ud og minigolfe.
Cindy, Janina, Marcus og jeg var et hold sammen, og jeg vandt! Yay.








Lørdag tog vi til Madison, Rick, Monica og jeg. Der gik vi rundt på state street, som er gaden der inde hvor der er mange butikker og restaurenter og sådan. Så mødte vi Kristin, Alan og børnene, og snakkede lidt med dem, men vi tog hjem til dem senere også. Vi spiste frozen youghurt, og tog så hjem til Kristin for et stykke tid. Det var sidste gang jeg ville se Kristin indin Juli når jeg kommer tilbage, så det var ligesom vores afsked. Derefter tog vi hen til Texas Roadhouse, som også er en af mine favorit restauranter herovre, og Kelly arbejder der, så det er altid hyggeligt når vi kommer der og hun kan sidde og snakke med os lidt hvis der ikke er travlt. Det er super lækkert, maden!!
Kristin og jeg - en ussie, i stedet for selfie, som hun fortalte mig. Fordi der er mere en én person! Haha
Lille Kylie og jeg. Hun elsker og se sig selv, og tage selfies - eller ussies, haha
Søndag havde vi 2 afskeds/gaduation fester for henholdsvis Cindy og Ellie. Det var super hyggeligt til begge fester. Til Ellies fest var det aller sidste gang jeg ville se Ellie indtil vi vil besøge hinanden i vores lande, hvilket er ukendt hvornår vil ske. Så det var meget underligt at sige farvel. Det gik ikke helt op for mig endnu, dog. 
Til Cindy's afskedsfest. Rick, Cindy, mig, Monica. <3
Til Ellie's afskedsfest. Mig, Ellie, Janina, Cindy. <3
Mandag, eller igår, der kom Kelly hjem og hun tog mig ud for frokost på Culvers. Min sidste gang på Culvers! Trist. Det var super hyggeligt med lidt tid sammen med Kelly inden jeg rejser, for jeg er sikker på når jeg kommer tilbage vil hun være travl med forberedelser til brylluppet. 
Senere tog Monica og jeg hjem til Cindy for at sige farvel til hende. Hun er rejst hjem i morges, i dag, tirsdag. Det var utrolig hårdt! Cindy har været en af mine tætteste veninder i løbet af det meste af året, så tanken ved at vi ikke vil se hinanden hver dag længere er utrolig underlig. Men der er jo ikke andet at sige end at jeg må tage en tur til Taiwan en dag og blive bedre til at bruge skype! 

I dag når Monica kommer hjem tager vi ud og geocatcher tror jeg. Og så skal vi hjem til Janina og sige farvel til hende. Hun rejser i morgen aften. Nu bliver det hele lige pludselig så ægte. Torsdag klokken 13 Wisconsin tid flyver jeg. 
Vi ses lige om snart, Danmark!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar