8. juni 2014

Graduation

Jeg ved ikke hvordan jeg kan beskrive dagen igår. Jeg graduerede endelig, eller allerede ville jeg nok sige, fra Wonewoc-Center high school. Det kan helt seriøst ikke beskrives. Jeg har ikke lyst til at forlade alle disse skønne mennesker endnu. Men det er ikke dét jeg ville skrive om, dét jeg ville skrive om var selve min graduation;
Det var en kort cermoni i forhold til de seneste år, så vidt jeg kunne forstå på Monica og Rick. Jeg synes stadig det var en lang cermoni at sidde i en lang sort kåbe på en scene med rampelys, når det i forvejen var 30 grader. Men det var nu meget sjovt at opleve, jeg er super taknemmelig at de giver os muligheden for at gå igennem graduation sammen med seniorne selvom vi er juniors. Det er lidt ligesom vores mulighed for at sige farvel til skolen, og alle eleverne, selvom vi muligvis vil se dem igen inden vi tager afsted.
Jeg troede dog ikke det ville blive så svært som det var. Da vi gik ned til vores forældre med blomster og skulle se senior slideshowet, begyndte jeg at græde. Ligeså snart jeg så Monica begyndte vi begge to at græde, og så begyndte Rick også at græde. Jeg hader at græde, men det bliver bare så hårdt at rejse hjem.
Jeg rejser hjem den 19. Er hjemme den 20. Det er lige rundt om hjørnet, og det sniger sig tættere og tættere på. Jeg ved stadig ikke hvad jeg skal pakke ned første gang her og hvad jeg skal lade være her indtil jeg rejser tilbage til sommer.
1) Min side i senior slideshowet. 2) Mr. Rueckheim før hans tale - tager en selfie med os alle! Haha han er så sjov. 3) Mel og jeg da jeg fik mit diplom, 4) En krammer til Monica!
1) Mig og Mr. Rueckheim, den bedste track coach! 2) Lane og "alle hans foreigns" :) 3) Kelly, Brayden, mig og Jake. 4) Marcus mig og Lesa.
 1) Mig, Janina, Cindy og Ellie. 2) Mig og min birthday buddy, Landan. 3) Mig og Lane. 4) Kelly, lille Jayden og jeg.
1) The foreigns og Landan, 2) Mig og Kylie, 3) Mig og min favorit skoleinspektør, Ms. Noll, 4) Monica og alle hendes foreigns :) 
1) Mig og lille Jayden. 2) Familiebillede :) Rick, mig, Monica, Brayden. 3) Mig og Brayden. Haha han hader at få taget billeder! 4) Rick, Monica og jeg :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar